Iranian Sugar Factories Syndicate
 
انتخاب موضوع
اخبار سنديكا
 
اخبار ايران
 
اخبار جهان
 
استانداردهاي قند و شکر در ايران
 
بانك عملكرد كارخانه ها
 
آمار عملكرد كارخانه ها
 
آمار هاي تخصصي فند و شكر
 
كارخانه هاي قند و شكر
 
 تحولات نرخ جهاني شكر
 
تحولات نرخ فند و شكر ايران
 
سمينارهاي داخلي وبين المللي
 
تکنولوژي قند
 
ماهنامه شكر
 
مجله صنايع قند ايران
 
آرشيو عكس
 
جستجو در سایت

وب  انجمن
 
اخبار سنديكا
با تصويب هيات وزيران,4 مسئول دولتي مامور جلوگيري از تعطيلي كارخانه‌ها شدند. خبرگزاري فارس: هيئت وزيران در راستاي اجراي قانون حمايت صنعتي و جلوگيري از تعطيلي كارخانه‌هاي كشور، 4 عضو هيئت حمايت از صنايع را تعيين كرد.
 
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت، هيئت وزيران در جلسه مورخ 8/2/87 بنا به پيشنهاد وزارتخانه‌هاي صنايع و معادن ، كار و امور اجتماعي و معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور و به استناد قانون حمايت صنعتي و جلوگيري از تعطيلي كارخانه‌هاي كشور نمايندگان دستگاه‌هاي مربوط در هيئت حمايت از صنايع را تعيين كرد .
بر اين اساس، احمد قلعه باني به عنوان نماينده وزارت صنايع و معادن، ابراهيم نظري جلالي به عنوان نماينده وزارت كار و امور اجتماعي، ايرج پورحسين اكبر به عنوان كارشناس منتخب وزارتخانه‌هاي صنايع ومعادن و كار و امور اجتماعي و مرتضي خالصي به عنوان نماينده معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور به عنوان نمايندگان دولت در هيئت حمايت از صنايع تعيين شدند.
گفتني است، در قانون حمايت صنعتي و جلوگيري از تعطيلي كارخانه‌هاي كشور اعضاي هيئت حمايت از صنايع عبارتند از نمايندگان وزارت امور اقتصادي و دارايي، وزارت صنايع و معادن، وزارت كار و امور اجتماعي، وزارت رفاه و تأمين اجتماعي، سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور و نماينده اتاق بازرگاني و صنايع و معادن.
بر اساس قانون حمايت صنعتي و جلوگيري از تعطيلي كارخانه‌هاي كشور، هيئت حمايت از صنايع در پي رفع مشكلات صنايع و رفع نارسايي ها مشكلات موجود در راستاي حمايت از صنايع داخلي و جلوگيري از تعطيلي كارخانه‌هاي كشور است.
اين مصوبه در تاريخ 11/2/87 از سوي پرويز داودي معاون اول رئيس جمهور ابلاغ شد.
انتهاي پيام/

تاريخ خبر: 15/02/1387
منبع:fars news
كد خبر: 247



تاريخ خبر: 15/02/87

تهران-میدان دکتر فاطمی-خ شهید گمنام- ساختمان 23 -طبقه دوم تلفن: 88965715-88969903-88964260-021

E_mail: info@isfs.ir