Iranian Sugar Factories Syndicate
 
انتخاب موضوع
اخبار سنديكا
 
اخبار ايران
 
اخبار جهان
 
استانداردهاي قند و شکر در ايران
 
بانك عملكرد كارخانه ها
 
آمار عملكرد كارخانه ها
 
آمار هاي تخصصي فند و شكر
 
كارخانه هاي قند و شكر
 
 تحولات نرخ جهاني شكر
 
تحولات نرخ فند و شكر ايران
 
سمينارهاي داخلي وبين المللي
 
تکنولوژي قند
 
ماهنامه شكر
 
مجله صنايع قند ايران
 
آرشيو عكس
 
جستجو در سایت

وب  انجمن
 
اخبار سنديكا
قدرداني وزير جهاد کشاورزي از رهبر انقلاب
 
صادق خليليان در اين نامه با اشاره به فرمايشات اخير مقام معظم رهبري در خصوص حمايت از توليد داخل و جلوگيري از واردات بي رويه آن را موجب تقويت روحيه مديران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزي و توليد کنندگان پر تلاش بخش کشاورزي دانست.
وزير جهاد کشاورزي در نامه‌اي به مقام معظم رهبري از تدبير و حمايت‌هاي ايشان از توليد داخل و ضرورت مديريت واردات محصولات کشاورزي تشکر و قدرداني کرد.

به گزارش خبرگزاري مهر صادق خليليان در اين نامه با اشاره به فرمايشات اخير مقام معظم رهبري در خصوص حمايت از توليد داخل و جلوگيري از واردات بي رويه آن را موجب تقويت روحيه مديران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزي و توليد کنندگان پر تلاش بخش کشاورزي دانست.

در بخش ديگري از اين نامه آمده است: با توجه به اجراي ماده 16 قانون افزايش بهره وري بخش کشاورزي ومنابع طبيعي که اخيراً در مجلس شوراي اسلامي تصويب و ابلاغ شده، اختياراتي به وزارت جهاد کشاورزي در زمينه جلوگيري ازواردات بي رويه و ضابطه مند نمودن واردات محصولات کشاورزي داده شده که بسيار راهگشا است و مي تواند به ساماندهي و مديريت واردات محصولات کشاورزي کمک شاياني کند.

اميد مي‌رود با اجراي صحيح اين قانون از واردات بي رويه محصولات کشاورزي و صنايع غذايي و تبديلي که ورود برخي از آنها دون شأن نظام مقدس جمهوري اسلامي است جلوگيري به عمل آيد و با تنظيم درست واردات، از توليد داخلي حمايت منطقي صورت گيرد.

همچنين در اين نامه ازنمايندگان مجلس شوراي اسلامي براي تصويب به موقع و انقلابي اين قانون و از رئيس جمهوري که با دغدغه هميشگي حمايت از توليد داخلي زمينه ابلاغ اين قانون را فراهم آوردند، تشکرشده است.

وزير جهاد کشاورزي در راستاي اجراي ماده 16 قانون افزايش بهره وري در بخش کشاورزي تاکنون طي دو نامه جداگانه به وزير بازرگاني ضمن محدوديت واردات برخي از محصولات کشاورزي نظير سيب فرانسوي ، گلابي چيني، پرتقال مصري، بادام آمريکايي ، شير خشک صنعتي، توت فرنگي ، کنسانترهاي ميوه، شرايط و ضوابط جديدي براي واردات اقلام و محصولات کشاورزي را براي اجرا اعلام کرده است
تاريخ خبر: 06/07/1389
منبع: تابناك
كد خبر: 367

تهران-میدان دکتر فاطمی-خ شهید گمنام- ساختمان 23 -طبقه دوم تلفن: 88965715-88969903-88964260-021

E_mail: info@isfs.ir