Iranian Sugar Factories Syndicate
 
انتخاب موضوع
اخبار سنديكا
 
اخبار ايران
 
اخبار جهان
 
استانداردهاي قند و شکر در ايران
 
بانك عملكرد كارخانه ها
 
آمار عملكرد كارخانه ها
 
آمار هاي تخصصي فند و شكر
 
كارخانه هاي قند و شكر
 
 تحولات نرخ جهاني شكر
 
تحولات نرخ فند و شكر ايران
 
سمينارهاي داخلي وبين المللي
 
تکنولوژي قند
 
ماهنامه شكر
 
مجله صنايع قند ايران
 
آرشيو عكس
 
جستجو در سایت

وب  انجمن
 
اخبار سنديكا
تنظيم بازار شکر به انجمن صنفي کارخانه هاي قند و شکر واگذار شد
 

صنايع غذايي> اقتصاد غذا – با تصويب کارگروه تنظيم بازار، مسووليت تنظيم بازار شکر به انجمن صنفي صنايع قند و شکر واگذار شد.

به گزارش پايگاه خبري اقتصاد غذا «فود پرس»، محمد شريعتمداري معاون اجرايي رييس جمهور در نامه اي با اشاره به مصوبه جلسه کارگروه تنظيم بازار اعلام کرد: مسووليت تنظيم بازار شکر به عهده انجمن صنفي صنايع قند و شکر با نظارت جدي و نزديک وزارت جهاد کشاورزي خواهد بود.

لازم به ذکر است چندي پيش علي اکبر مهرفرد قائم مقام وزير جهاد کشاورزي در امور بازرگاني و صنايع کشاورزي در نامه اي به محسن بهرامي ارض اقدس مشاور عالي و رييس گروه مشاورين معاون اجرايي رييس جمهور با توجه به تصميمات جلسه کارگروه تنظيم بازار پيشنهاد کرد: وزارت جهاد کشاورزي مشابه تجربه سال گذشته تنظيم بازار شکر را تحت نظارت خود به انجمن صنفي قند و شکر تفويض نمايد و واردات شکر (بجز ذخاير راهبردي) به انجمن مذکور و کارخانجات قند و شکرمحول گردد.

گفتني است عملکرد صنايع قند و شکر و به ويژه انجمن صنايع قند و شکر در خريد محصول کشاورزان، جلوگيري از واردات بي رويه و تنظيم بازار شکر بدون ايجاد تنش در بازار، مورد توجه و تقدير دولتمردان و به ويژه مديران وزارت جهاد کشاورزي قرار گرفته است.
تاريخ خبر: 94/8/25
منبع: فودپرس
كد خبر: 482

تهران-میدان دکتر فاطمی-خ شهید گمنام- ساختمان 23 -طبقه دوم تلفن: 88965715-88969903-88964260-021

E_mail: info@isfs.ir