آرشيو اخبار
با تصويب هيات وزيران,4 مسئول دولتي مامور جلوگيري از تعطيلي كارخانه‌ها شدند. خبرگزاري فارس: هيئت وزيران در راستاي اجراي قانون حمايت صنعتي و جلوگيري از تعطيلي كارخانه‌هاي كشور، 4 عضو هيئت حمايت از صنايع را تعيين كرد.
 
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت، هيئت وزيران در جلسه مورخ 8/2/87 بنا به پيشنهاد وزارتخانه‌هاي صنايع و معادن ، كار و امور اجتماعي و معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور و به استناد قانون حمايت صنعتي و جلوگيري از تعطيلي كارخانه‌هاي كشور نمايندگان دستگاه‌هاي مربوط در هيئت حمايت از صنايع را تعيين كرد .
بر اين اساس، احمد قلعه باني به عنوان نماينده وزارت صنايع و معادن، ابراهيم نظري جلالي به عنوان نماينده وزارت كار و امور اجتماعي، ايرج پورحسين اكبر به عنوان كارشناس منتخب وزارتخانه‌هاي صنايع ومعادن و كار و امور اجتماعي و مرتضي خالصي به عنوان نماينده معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور به عنوان نمايندگان دولت در هيئت حمايت از صنايع تعيين شدند.
گفتني است، در قانون حمايت صنعتي و جلوگيري از تعطيلي كارخانه‌هاي كشور اعضاي هيئت حمايت از صنايع عبارتند از نمايندگان وزارت امور اقتصادي و دارايي، وزارت صنايع و معادن، وزارت كار و امور اجتماعي، وزارت رفاه و تأمين اجتماعي، سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور و نماينده اتاق بازرگاني و صنايع و معادن.
بر اساس قانون حمايت صنعتي و جلوگيري از تعطيلي كارخانه‌هاي كشور، هيئت حمايت از صنايع در پي رفع مشكلات صنايع و رفع نارسايي ها مشكلات موجود در راستاي حمايت از صنايع داخلي و جلوگيري از تعطيلي كارخانه‌هاي كشور است.
اين مصوبه در تاريخ 11/2/87 از سوي پرويز داودي معاون اول رئيس جمهور ابلاغ شد.
انتهاي پيام/

تاريخ خبر: 15/02/1387
منبع:fars news
كد خبر: 247



تاريخ خبر: 15/02/87
سايتهاي اعضاء
سايتهاي خبري
سايتهاي تخصصي شکر
| صفحه اصلي | آرشيو اخبار | کارخانه هاي قند وشکر | آمارهاي تخصصي | نرخ جهاني شکر |
Info@ISFS.IR