آرشيو اخبار
قند و شکر در آذربایجان شرقی نایاب شد
 
تبریز - خبرگزاری مهر: علی رغم تکذیب افزایش قیمت قند و شکر از سوی مسئولان محلی، این محصولات در بازارهای آذربایجان شرقی به ویژه تبریز نایاب شد.
گزارش خبرنگار مهر در تبریز حاکی است، در پی شایعه افزایش قیمت قند و شکر، این محصولات به یکباره از دیروز از سطح تبریز جمع شده و فروشندگان از فروش قند و شکر به مشریان خودداری می کنند.

این درحالی است که رئیس اتحادیه بنکداران و مواد غذایی تبریز هرگونه احتمال افزایش قیمت قند و شکر را شایعه خواند.

محمد محمدی با تاکید بر اینکه افزایش قیمت قند و شکر صحت ندارد افزود: اخیرا تعدادی افراد سودجو و فرصت طلب با شایعه سازی در خصوص افزایش قیمت قند سعی در بهم زدن وضعیت بازار دارند.

محمدی تاکید کرد: به هیچ وجه خبر افزایش قیمتها صحت ندارد و به اندازه کافی قند در بازار موجود است.

با این اوصاف اما تکذیب رئیس اتحادیه بنکداران و مواد غذایی تبریز در مورد افزایش قیمت قند و شکر نیز موثر واقع نشده است.

گرچه مسئولان ذیربط بر نظارت و بازررسی بر فروش کالا تاکید داشته و از برخورد با افراد خاطی خبر می دهند اما هیچ تفاوتی در وضعیت پیش آمده به وجود نیامده است.

یادآور می شود شگرد شایعه سازی در بازار در خصوص افزایش قیمت کالاها و انبار کردن آنها روشی است که طی روزهای اخیر در کشور باب شده و افراد سودجو بدین وسیله سودهای کلانی به جیب می زنند.

آخرین مورد از این روش نایاب شدن ناگهانی پودرهای شستشو در سطح کشور بود که البته با افزایش قیمت آن به یکباره انواع پودرهای شستشو در بازارها سرازیر شد.

گزارش های دریافتی حاکی از آنست که شهروندان از بیم نایاب شدن قند و شکر به سوی فروشگاه های زنجیره ای و خوار و بارفروشی ها سرازیر شده اند.

تاريخ خبر: ۱۳۸۷/۰۳/۱۲
منبع: خبرگزاری مهر
كد خبر: 257
سايتهاي اعضاء
سايتهاي خبري
سايتهاي تخصصي شکر
| صفحه اصلي | آرشيو اخبار | کارخانه هاي قند وشکر | آمارهاي تخصصي | نرخ جهاني شکر |
Info@ISFS.IR