آرشيو اخبار
چند جابجايى در وزارت بازرگاني / مفتح از معاونت بازرگانى داخلى رفت
 
با حکم وزير بازرگاني ،محمد صادق مفتح به سمت معاونت برنامه‌ريزي و امور اقتصادي وزارت بازرگاني منصوب شد
* ضيغمي با حفظ مديرعاملي سازمان حمايت مصرف‌کنندگان به سرپرستي معاونت توسعه بازرگاني داخلي و مسعود موحدي هم به عنوان قائم مقام وزير در امور بين‌الملل منصوب شد
طي احکامي جداگانه از سوي وزير بازرگاني، مسعود موحدي، محمد صادق مفتح و محمدعلي ضيغمي به ترتيب به سمت معاونت امور بين‌المللل، معاونت برنامه‌ريزي و امور اقتصادي و سرپرست معاونت توسعه بازرگاني داخلي منصوب شدند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني دولت به نقل از شبکه اطلاع رساني بازرگاني ايران ،سيد عليرضا شجاعي، سخنگوي وزارت بازرگاني با اعلام اين خبر، افزود: طي مراسمي که در وزارت بازرگاني برگزار شد، مسعود موحدي به سمت معاونت بين‌الملل وزارت بازرگاني منصوب و از زحمات سرمدي سرپرست سابق اين معاونت تقدير شد.

گفتني است، در حکم وزير، خطاب به مسعود موحدي تاکيد شده است: انتظار مي‌رود بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي موجود و همچنين تعامل و هماهنگي با دستگاهها و نهادهاي اجرايي مرتبط در چارچوب قوانين جاري کشور و سياست‌هاي دولت جمهوري اسلامي ايران نسبت به پيشبرد اهداف وزارت متبوع اهتمام ورزيده و زمينه ارتقاء کمي و کيفي فعاليتهاي جاري در اين حوزه را بيش از پيش فراهم آوريد.

لازم به ذکر است براساس حکم ديگري مسعود موحدي به عنوان قائم مقام وزير در امور بين‌الملل منصوب شد. اين حکم در راستاي اجراي مصوبه هيات دولت و با توجه به اهميت مناسبات بين‌المللي جمهوري اسلامي ايران صادر شده است.

همچنين در حکم ديگري، مهندس محمد صادق مفتح از سوي وزير بازرگاني به سمت معاونت برنامه‌ريزي و امور اقتصادي وزارت بازرگاني منصوب شد. در حکم وزير بازرگاني، خطاب به محمدصادق مفتح آمده است: انتظار مي‌رود برپايه چهار محور عدالت‌گستري، مهرورزي، خدمت به بندگان خدا و تعالي و پيشرفت مادي و معنوي، نسبت به انجام برنامه‌ريزي‌هاي کلان اين وزارت با استفاده از توان علمي دانشگاهها و خبرگان کشور و بهره‌گيري از پژوهشهاي کاربردي و همچنين تعامل و هماهنگي با واحدهاي مختلف صف و ستاد و استفاده از ظرفيت‌هاي موجود وزارتخانه اهتمام ورزيده و زمينه ارتقاء کمي و کيفي فعاليت‌هاي وزارت متبوع را در جهت رشد و توسعه بخش بازرگاني کشور، بيش از پيش فراهم آوريد.

سخنگوي وزارت بازرگاني خاطرنشان مي‌کند که وزير بازرگاني، با حفظ سمت مديرعاملي سازمان حمايت مصرف‌کنندگان و توليدکنندگان براي محمد‌علي ضيغمي، وي را به سرپرستي معاونت توسعه بازرگاني داخلي منصوب کرد. در حکم وزير آمده است: انتظار دارم با رعايت قوانين و مقررات جاري کشور و بهره‌گيري موثر از توان تشکل‌ها و نهادهاي غيردولتي و همچنين در تعامل سازنده و مناسب با اصناف کشور و همکاري با مجموعه دستگاههاي اجرايي ذيربط نسبت به برنامه‌ريزي، نظارت، اتخاذ تدابير صحيح و اصولي در زمينه‌هاي تامين، توزيع، تنظيم بازار و ذخيره‌سازي مناسب کالاهاي اساسي، حساس و ضروري و ساير وظايف محوله اهتمام لازم را به عمل آوريد.
تاريخ خبر: 8/2/1389
منبع: پايگاه اطلاع رساني دولت
كد خبر: 342
سايتهاي اعضاء
سايتهاي خبري
سايتهاي تخصصي شکر
| صفحه اصلي | آرشيو اخبار | کارخانه هاي قند وشکر | آمارهاي تخصصي | نرخ جهاني شکر |
Info@ISFS.IR