آرشيو اخبار
توزيع شکر دولتي به قيمت مصوب در استان تهران آغاز شد
 
بر اساس تصميم ستاد تنظيم بازار توزيع 3320 تن شکر براي مصرف خانوار استان تهران به قيمت 6650 تومان به صورت عمده درب انبار و 8700 تومان براي مصرف کننده در قالب بسته بندي هاي يک کيلوگرمي آغاز شد.
به گزارش پايگاه خبري اگروفودنيوز، به نقل از روابط عمومي اداره کل غله و خدمات بازرگاني استان تهران ؛ در راستاي تصويب کارگروه تنظيم بازار وزارت جهاد کشاورزي به منظور تنظيم بازار کالاهاي اساسي و حفظ آرامش بازار ، توزيع مقدار 3320 تن شکر جهت استان تهران تعيين گرديده است.
لازم بذکر است قيمت مصوب جهت تحويل درب انبار هر کيلوگرم 66500 ريال و نرخ مصرف کننده در قالب بسته بندي هاي يک کيلويي 87000 ريال از سوي سازمان حمايت مصرف کنندگان و توليد کنندگان تعيين گرديد.
بازرسي و نظارت بر واحدهاي خبازي و کارخانجات آرد در استان تهران
بنابر اين گزارش با عنايت به وظيفه واحد بازرسي به منظور جلوگيري از ايجاد اخلال در زمينه توليد نان در آذر ماه سال جاري از تعداد ?? واحد نانوايي و همچنين کارخانجات آرد استان بصورت دوره اي و مستمر بعمل آمده است
واحد بازرسي اين اداره کل به همراه نمايندگان تعزيرات حکومتي وزارت صمت و نماينده دانشگاه علوم پزشکي استان تهران علاوه بر رصد و کنترل سامانه خريد آرد و مصارف نانوايان با همکاري اتحاديه نانوايان و اداره صنعت ، معدن و تجارت استان تهران بر نحوه خريد و حمل و مصرف آرد نظارت داشته که نتايج مثبتي را به همراه دارد.
از جمله نتايج فوق، شناسائي واحدهاي غيرفعال خبازي و نانوائي هائي که پخت آنان با سهميه تخصيصي مربوطه مغايرت دارد که البته طي مکاتبه با دستگاههاي نظارتي رسيدگي هاي لازم اعمال مي گردد و از مشاهده هرگونه تخلف اقدام مقتضي بعمل آمده است .
براي جلوگيري از شيوع ويروس کرونا رعايت شيوه‌نامه‌هاي بهداشتي همچون استفاده از «ماسک» و «فاصله‌گذاري اجتماعي» توصيه‌شده است.
سرويس خبري: صنعت غذا
تاريخ خبر: 99/10/06
منبع: اگروفودنيوز
كد خبر: 560
سايتهاي اعضاء
سايتهاي خبري
سايتهاي تخصصي شکر
| صفحه اصلي | آرشيو اخبار | کارخانه هاي قند وشکر | آمارهاي تخصصي | نرخ جهاني شکر |
Info@ISFS.IR